Oficiální partner Classic Car Analytics GmbH v České republice

Jan Plomer, jednatel společnosti CLASSIC CAR SERVICES s.r.o., je od ledna 2021 oficiálním partnerem a jediným zástupcem renomované německé společnosti Classic Car Analytics GmbH v České republice.

Díky tomu disponujeme rozsáhlou databází cen klasických automobilů, která je denně aktualizována a zahrnuje více než 30 000 vozidel. To nám umožňuje objektivně a transparentně posoudit aktuální cenu každého automobilového veterána v ČR.

Proč si nechat odborně ocenit svého veterána nebo využít naše služby při investicích do klasických vozidel?


Objektivní posouzení aktuální hodnoty vozidla

Ceny některých veteránů se v posledních letech dynamicky vyvíjejí, a to jak růstem, tak i poklesem své hodnoty.

Pojištění vozidla na skutečnou tržní cenu

Zejména u dražších veteránů je důležité mít pojištění vozidla (např. při odcizení) na skutečnou tržní hodnotu.

Snazší prodej vozidla

Díky certifikátu najdete sami rychleji kupce, pokud se rozhodnete svého veterána prodat. Certifikát dává kupci záruku prověřeného stavu vozidla.

Podpora při prodeji

Díky naší rozsáhlé síti partnerů zejména na německém trhu můžeme nabídnout podporu při prodeji Vašeho certifikovaného vozu za nejlepší možnou tržní cenu.

Bezpečnější koupě vozidla

Pokud uvažujete o koupi konkrétního veterána, nechte si ho od nás nezávisle prohlédnout a zjistěte, zda požadovaná cena majitelem odpovídá skutečně tržní hodnotě.

Investiční poradenství

Poskytujeme také poradenství při investicích do klasických vozidel - oldtimerů i youngtimerů. Současně můžeme pomoct s nákupem vhodného vozidla a registrací v ČR

Kolik naše služby stojí?

Standardní cena za kompletní certifikaci vozidla je 4.900,- Kč bez DPH (5.920,- Kč vč. DPH)

Využijte naší aktuální zvýhodněnou nabídku certifikace za 3.000,- Kč bez DPH (3.630,- Kč vč. DPH)

Hodnocení historického vozidla

Tržní hodnota historického vozidla se přímo odvíjí od jeho technického stavu. Kritéria známá u běžných ojetých vozidel, jako např. jeho stáří, počet ujetých kilometrů nebo počet předchozích majitelů, nejsou pro veterány rozhodující, protože je mimo jiné již často nelze jednoznačně určit.

Proto vyvinuli kolegové Classic Car Analytics GmbH v Německu hodnotící stupnici technických stavů 1-5 pro historická vozidla a následně byla postupně tato stupnice zavedena a etablována na trhu klasických automobilů i v dalších zemích.

Stav 1: Naprosto bezchybné vozidlo bez jakékoliv vady, na kterém ani při nejdetailnější kontrole nenajdete žádné (!) vady po vizuální nebo technické stránce. Jde o kompletně zrenovované vozidlo, které odpovídá zcela stavu nového vozidla, resp. někdy je i v lepším stavu, díky dnešním moderním technologiím. Stav 1 je velmi ojedinělý na trhu automobilových veteránů. S vozy v tomto stavu jejich majitelé většinou ani nejezdí. Jedná se o auto, ke kterému je radost se přiblížit a které nevykazuje sebemenší známky opotřebení ani při bližším zkoumání. Výchozí úrovní pro hodnocení stavu 1 je stav odpovídající dodání vozu prvnímu zákazníkovi, popř. novému vozu daného výrobce a v dané době.

Stav 2: Velmi pěkný vůz bez závad v původním nebo důkladně zrenovovaném stavu, bez chybějících dílů a pouze s malými známkami opotřebení. Technicky i vzhledově se jedná o automobily s minimálními známkami používání. Automobil se zdálky jeví jako naprosto perfektní, ale při detailním zkoumání jsou na něm patrné velmi mírné známky opotřebení. Toto opotřebení a technický stav vozidla musí odpovídat nízkému kilometrovém nájezdu původního automobilu, popř. nízkému nájezdu kilometrů od kompletní renovace.

Stav 3: Stav odpovídající používanému vozu v dobrém stavu, bez zásadních technických nebo vizuálních závad, s pouze drobnými nedostatky. Bez jakýchkoliv omezení je připraven k provozu. Rovněž by neměl vykazovat známky prorezavění a jeho stav nevyžaduje okamžitý renovační zásah. Už při přiblížení k vozu a samozřejmě pak při jeho bližším zkoumání jsou patrné různé známky opotřebení a částečně i menších poškození. Úroveň těchto nedokonalostí musí odpovídat kilometrovému nájezdu původního vozu, popř. době od renovace.

Stav 4: Opotřebované vozidlo s jasně rozpoznatelnými vadami, které je způsobilé k provozu jen částečně nebo u kterých je nutná okamžitá a snadno proveditelná oprava nebo renovace. Menší až střední prorezivělá místa. Základní struktura vozidla je kompletní, ale ne vždy zcela bez poškození. Již zdálky viditelné nedokonalosti a poškození. Bližší zkoumání vozidla většinou odhalí další, poměrně výrazné vady technického i vizuálního charakteru.

Stav 5: Vozidlo určené k renovaci, není připraveno k jízdě, nekompletní, s mnoha chybějícími díly. V podstatě jde o vraky, které jsou často používány pouze jako zdroje náhradních dílů pro jiné renovace.